Zapomniałem hasła Nazwa użytkownika:   Hasło:   Zapamiętaj mnie   Wyślij ponownie e-mail aktywacyjny  

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  Strona 3 z 4
[ View Topic Options ] Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona [ ‹‹ | ›› ]
Autor 
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 2 lip 2014, o 12:07 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4166
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
Dobra robota! Teraz NoPb98 i ognia ;)

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 2 lip 2014, o 18:48 

Dołączył(a): 18 maja 2014, o 17:17
Posty: 48
98 zapodane i chyba pojawiło się coś co trzeba określić turbo dziurą więc szykuję się na wizytkę w turbo labie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 8 lip 2014, o 19:45 
Młodszy Chorąży
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 paź 2013, o 13:16
Posty: 427
Lokalizacja: Warszawa-BIELANY
Model SAABa: 900NG
mi też się udało! 8-)


Załączniki:
DSC_0401.JPG
DSC_0401.JPG [ 1.23 MiB | Przeglądane 1651 razy ]

-------------------------
"Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć" Walter Röhrl
Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 11 lip 2014, o 23:09 
Starszy Szeregowy

Dołączył(a): 7 kwi 2013, o 22:20
Posty: 133
Model SAABa: 9-3
Ja zrobilem tak:

Załącznik:
ImageUploadedByTapatalk1405116523.464808.jpg
ImageUploadedByTapatalk1405116523.464808.jpg [ 302.43 KiB | Przeglądane 1624 razy ]


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 30 kwi 2016, o 11:23 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2013, o 09:31
Posty: 1000
Lokalizacja: WARSZAWA-BIELANY
Model SAABa: SAAB 93-2.0T
Planuję zamówić do swojej saabiny ICka jaki będzie optymalny bez większej rzeźby i co dokupić do montażu? Macie jakieś namiary na konkretne elementy w rozsądnych cenach?

-------------------------
SAAB 93 2.0T (2001r)-150 KM ?
SAAB 95 AERO 2.3 TS (2001r) -266,5 KM
OPEL VECTRA C 1.9 CDTI (2005) -150 KM(186 KM)
OPEL VECTRA C 1.8 (2003r) -122 KM
OPEL VECTRA B 2.0 (1997r) -136 KM
I INNE....

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 30 kwi 2016, o 11:29 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4166
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
550x180x65 i zamontowanie go niżej niż seryjnego. Wówcasz będzie wydajniejszy niż 550x230 zamontowany za belką :)

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 30 kwi 2016, o 12:05 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2013, o 09:31
Posty: 1000
Lokalizacja: WARSZAWA-BIELANY
Model SAABa: SAAB 93-2.0T
A nie ma obawy że o coś nie zaczepię od dołu? Ktoś już tak montował? I jak z montażem co potrzeba i jak go przymocować?

-------------------------
SAAB 93 2.0T (2001r)-150 KM ?
SAAB 95 AERO 2.3 TS (2001r) -266,5 KM
OPEL VECTRA C 1.9 CDTI (2005) -150 KM(186 KM)
OPEL VECTRA C 1.8 (2003r) -122 KM
OPEL VECTRA B 2.0 (1997r) -136 KM
I INNE....

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 30 kwi 2016, o 12:19 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4166
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
montowałem kilka nikt się nie skarżył że ma z nisko czy o coś przyciera.
600x200x100 też robiłem ale pod ten IC trzeba zderzak z viggena i tam już jest naprawdę nisko...

Obrazek
Obrazek
Obrazek

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 30 kwi 2016, o 12:41 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2013, o 09:31
Posty: 1000
Lokalizacja: WARSZAWA-BIELANY
Model SAABa: SAAB 93-2.0T
A jak jest z podłączeniem takiego obniżonego icka i mocowaniem? Może jest ktoś W-wie kto by chciał mi pomóc ;)

-------------------------
SAAB 93 2.0T (2001r)-150 KM ?
SAAB 95 AERO 2.3 TS (2001r) -266,5 KM
OPEL VECTRA C 1.9 CDTI (2005) -150 KM(186 KM)
OPEL VECTRA C 1.8 (2003r) -122 KM
OPEL VECTRA B 2.0 (1997r) -136 KM
I INNE....

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 30 kwi 2016, o 14:36 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4166
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
te powyższe pasują w seryjne przewody.

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 30 kwi 2016, o 19:00 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2013, o 09:31
Posty: 1000
Lokalizacja: WARSZAWA-BIELANY
Model SAABa: SAAB 93-2.0T
Ale pewnie podłączenie jakimiś rurami nie ori? A jak mocowanie bo pewnie fabryczne nie pasuje?

-------------------------
SAAB 93 2.0T (2001r)-150 KM ?
SAAB 95 AERO 2.3 TS (2001r) -266,5 KM
OPEL VECTRA C 1.9 CDTI (2005) -150 KM(186 KM)
OPEL VECTRA C 1.8 (2003r) -122 KM
OPEL VECTRA B 2.0 (1997r) -136 KM
I INNE....

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 30 kwi 2016, o 23:26 
Podpułkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2012, o 11:27
Posty: 4166
Lokalizacja: Białystok
Model SAABa: 9-3 I Aero
To są custom intercoolery PnP w ori przewody i mocowania. Nie kupisz tego ot tak. Podstawiasz wóz do kogoś kto ogarnia TIGa i spawanie aluminium i robi.

-------------------------
9-3 Aero Viggen MY02, 3xxKM --> 4xxKM under construction
9-3 Aero Viggen MY01, BSR STG 1- zmienił właściciela
900NG SE MY95 + B235R Viggen - znów mój, drag concept
9-5 Vector MY02 - zmienił właściciela
9-5 Aero MY02 motorschaden - zmienił właściciela
9-5 Aero MY01 - ciągnik - Zmienił właściciela
9000 Aero MY97 - Wół roboczy
W124 300CE
W210 E55 AMG
http://www.turbolaab.pl under construction


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 1 maja 2016, o 07:33 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2013, o 09:31
Posty: 1000
Lokalizacja: WARSZAWA-BIELANY
Model SAABa: SAAB 93-2.0T
W okolicy W-wy jest taki magik? Może ktoś robił i może polecić?

-------------------------
SAAB 93 2.0T (2001r)-150 KM ?
SAAB 95 AERO 2.3 TS (2001r) -266,5 KM
OPEL VECTRA C 1.9 CDTI (2005) -150 KM(186 KM)
OPEL VECTRA C 1.8 (2003r) -122 KM
OPEL VECTRA B 2.0 (1997r) -136 KM
I INNE....

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 4 maja 2016, o 12:39 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2013, o 09:31
Posty: 1000
Lokalizacja: WARSZAWA-BIELANY
Model SAABa: SAAB 93-2.0T
Ponawiam prośbę o namary na jakis warsztat w W-wie który by takiego ic-ka 550x180x65 pzerobił co by zamontować jal Levis proponuje. Jak pokem z zamontowaniem go bo pewnie na samych rurach się nie tryma. :D

-------------------------
SAAB 93 2.0T (2001r)-150 KM ?
SAAB 95 AERO 2.3 TS (2001r) -266,5 KM
OPEL VECTRA C 1.9 CDTI (2005) -150 KM(186 KM)
OPEL VECTRA C 1.8 (2003r) -122 KM
OPEL VECTRA B 2.0 (1997r) -136 KM
I INNE....

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 20 cze 2016, o 14:36 
Szeregowy

Dołączył(a): 13 kwi 2014, o 08:16
Posty: 76
Panowie, kilka niejasnosci, w zwiazku z tym kilka pytan.
Przymierzam sie, zeby zakupic to cos:
http://fmic.pl/uniwersalne/11-intercool ... x65mm.html
Odpisano mi, co nastepuje

Koszt to 339zł za sam intercooler, do tego 2x 59zł,
Do tego 4 obejmy średnio po 5zł
Oraz dla pewności 2 szt. lącznika aluminiowego http://fmic.pl/laczniki-aluminiowe/432- ... 102mm.html
Wysyłka pobraniowa to koszt ok. 23zł
Daje to łączną sumę ok. 534zl

1) czy te dwa laczniki beda potrzebne ? (mocowanie do t25)
2) jak Wy mocowaliscie tego IC, robiliscie mocowania na wzor tych z ori i dospawaliscie?
3) czy lampy do tego trzeba zdjac?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 21 cze 2016, o 07:37 
Starszy Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2014, o 09:38
Posty: 367
Lokalizacja: Warszawa
Model SAABa: 93 coupe 2.0t
kielbasa napisał(a):
1) czy te dwa laczniki beda potrzebne ? (mocowanie do t25)

tak, bo jak w inny sposób połączyć silikonowe kolanko z rurą gumową?
tu masz wszystko tańsze
http://sidmotorsport.pl/pl/dwustronne/8 ... 65-mm.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 21 cze 2016, o 11:02 
Podporucznik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2013, o 09:31
Posty: 1000
Lokalizacja: WARSZAWA-BIELANY
Model SAABa: SAAB 93-2.0T
Mich@l a wiesz dokładnie jakie elementy dokładnie trzeba kupic zeby takiego icka zamontować i ile szt ?

-------------------------
SAAB 93 2.0T (2001r)-150 KM ?
SAAB 95 AERO 2.3 TS (2001r) -266,5 KM
OPEL VECTRA C 1.9 CDTI (2005) -150 KM(186 KM)
OPEL VECTRA C 1.8 (2003r) -122 KM
OPEL VECTRA B 2.0 (1997r) -136 KM
I INNE....

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 21 cze 2016, o 14:54 
Szeregowy

Dołączył(a): 13 kwi 2014, o 08:16
Posty: 76
Dzieki za linki, juz wszystko jasne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 22 cze 2016, o 08:10 
Starszy Sierżant
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwi 2014, o 09:38
Posty: 367
Lokalizacja: Warszawa
Model SAABa: 93 coupe 2.0t
Roni napisał(a):
Mich@l a wiesz dokładnie jakie elementy dokładnie trzeba kupic zeby takiego icka zamontować i ile szt ?

kolanko x2
http://sidmotorsport.pl/pl/kolanka/625- ... m-90-.html
+ jakakolwiek rura fi51 na łączniki
+ 4 obejmy, u mnie na kolanka wchodzą 2x 60-63mm + 2x 68-73mm


Ostatnio edytowano 22 cze 2016, o 10:59 przez mich@l, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Montaż ic 550x230x65 DIY
PostNapisane: 22 cze 2016, o 08:25 
Szeregowy

Dołączył(a): 13 kwi 2014, o 08:16
Posty: 76
Panowie, reasumujac, potrzeba:

Intercooler 550x180x65 (saab 9-3 1999r)
Dwa kolanka 90` 51/57mm (57 wyjscie z IC i 51mm wyjscie, w ktore wchodzi lacznik do istniejacych rur)
4 obejmy
dwa laczniki fi 51mm do polaczenia kolanek z istniejacymi rurami

zgadza to sie ?


Ostatnio edytowano 22 cze 2016, o 11:08 przez kielbasa, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość Wyślij e-mail  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 80 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

 

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  


cron

Warunki użytkowania | Polityka prywatności

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL